CERVESES SAN MIGUEL

Recuperant el territori d’una marca, gaudint d’una bona cervesa

Cerveses San Miguel, una de les marques més importants del país i nascuda a Catalunya, ens va sol.licitar una estratègia per augmentar la presència i recuperar el rol de la marca a Barcelona.

Una cervesa que neix a Lleida

Una cervesa
que neix a Lleida

L’objectiu era generar una campanya de posicionament, adaptant el concepte de la nova campanya nacional, sumant els valors de la marca com atributs fonamentals en cada activació.

I és part de la identitat dels
barris de Barcelona

I és part de la
identitat dels barris
de Barcelona

Per desenvolupar l’estratègia, es van utilitzar barris tradicionals de Barcelona i esdeveniments massius com a plataformes que transmetien proximitat i empatia amb la marca.

En aquestes localitzacions, es van activar diferents espais, cada un d’ells adaptat a l’estil de l’esdeveniment i oferint experiències úniques als visitants.

Vam descobrir altres llocs ideals
per gaudir d’una cervesa
freda i molt més

Vam descobrir altres llocs ideals
per gaudir d’una cervesa freda
i molt més

A més, generem col.laboracions amb espais d’exposició,
disseny i patrocinis amb Monumental Club i Sound Eat.

Perquè l’exploració és l’esperit de la marca des del moment en el que surt de la fàbrica.

Aquestes accions es van sumar a diferents spots i peces de comunicació, on l’objectiu era mostrar l’origen de la cervesa, el seu procés d’elaboració i transmetre l’esperit explorador de la marca amb una creativitat propera i integradora.

CARTEL-SM
phone_post

Perquè l’exploració és l’esperit de la marca des del moment en el que surt de la fàbrica.

Aquestes accions es van sumar a diferents spots i peces de comunicació, on l’objectiu era mostrar l’origen de la cervesa, el seu procés d’elaboració i transmetre l’esperit explorador de la marca amb una creativitat propera i integradora.

CARTEL-SM
phone_post

Perquè l’exploració és l’esperit de la marca des del moment en el que surt de la fàbrica.

Aquestes accions es van sumar a diferents spots i peces de comunicació, on l’objectiu era mostrar l’origen de la cervesa, el seu procés d’elaboració i transmetre l’esperit explorador de la marca amb una creativitat propera i integradora.

CARTEL-SM
phone_post