L’AMPOLLA ROSA

Una campanya integral amb una ampolla com a protagonista que representa una lluita.

Solán de Cabras va crear una edició limitada de la seva icònica ampolla per generar consciència sobre el càncer de mama i comunicar la seva col.laboració amb l’AECC.

logo-AECC

Solán de Cabras va crear una edició limitada de la seva icònica ampolla per generar consciència sobre el càncer de mama i comunicar la seva col.laboració amb l’AECC.

logo-AECC

Solán de Cabras va crear una edición limitada de la seva icònica ampolla per generar consciència sobre el càncer de mama i comunicar la seva col.laboració amb l’AECC.

logo-AECC

I mostrar l’ajuda que és útil per molts

L’objectiu que ens van plantejar va ser poder mostrar i constatar l’ajuda, que consistia
en l’atenció psicològica telefònica per pacients, esborrant els estigmes que es
tenien sobre aquesta activitat al considerar-se una acció passiva.

L’objectiu que ens van plantejar va ser poder mostrar i constatar l’ajuda, que consistia en l’atenció psicològica telefònica per pacients, esborrant els estigmes que es tenien sobre aquesta activitat al considerar-se una acció passiva.

Volíem despertar la consciència de tots i que fossin part del moviment

La idea volia plantejar una campanya integral amb peces i elements de comunicació per els múltiples canals que té la marca. D’aquesta manera, generem més visibilitat utilitzant missatges adaptats que expliquen els beneficis de l’acció.

Volíem despertar la consciència de tots i que fossin part del moviment

La idea volia plantejar una campanya integral amb peces i elements de comunicació per els múltiples canals que té la marca. D’aquesta manera, generem més visibilitat utilitzant missatges adaptats que expliquen els beneficis de l’acció.

#gotasdesolidaridad

L’acció “1 tuit=1 minut” té com a objectiu incrementar la contribució a la lluita contra el càncer de mama a través de
la col.laboració activa dels usuaris de Twitter. Cada tuit amb el hashtag de la campanya es va convertir en un minut
d’atenció psicològica per donar suport a les persones que pateixen la malaltia i els seus familiar.

#gotasdesolidaridad

L’acció “1 tuit=1 minut” té com a objectiu incrementar la contribució a la lluita contra el càncer de mama a través de la col.laboració activa dels usuaris de Twitter. Cada tuit amb el hashtag de la campanya es va convertir en un minut d’atenció psicològica per donar suport a les persones que pateixen la malaltia i els seus familiar.

Perquè la millor ajuda és estar
a prop dels qui ho necessiten

Perquè la millor ajuda
és estar a prop dels
qui ho necessiten

Aquesta campanya va ser un desenvolupament 360 que es va portar a terme a les principals ciutats del país,
mostrant la marca més propera i compromesa amb la causa.