Tomando Conciencia Schools

Inspirats en els nostres fills, hem creat un projecte per a tots els nens

Des de l’any 2006, Tomando Conciencia és la fundació de Bakery. La seva missió és crear i comunicar iniciatives socials per generar un impacte positiu en la societat.

Al 2017 va néixer Tomando Conciencia Schools, un programa escolar que utilitza les Tècniques d’Innovació i Comunicació (TIC) amb l’objectiu de crear consciència als nens i nenes de 10 a 12 anys sobre la importància dels hàbits de vida saludables i la sostenibilitat.

Des de l’any 2006, Tomando Conciencia és la fundació de Bakery. La seva missió és crear i comunicar iniciatives socials per generar un impacte positiu en la societat.

Al 2017 va néixer Tomando Conciencia Schools, un programa escolar que utilitza les Tècniques d’Innovació i Comunicació (TIC) amb l’objectiu de crear consciència als nens i nenes de 10 a 12 anys sobre la importància dels hàbits de vida saludables i la sostenibilitat.

Una plataforma online per aprendre a ser més saludables

L’objectiu és provocar un impacte positiu i mesurable en els participants i les seves famílies, professors i escoles a través d’una plataforma on, a més de jugar, aprenen.

iPad

La clau és connectar amb els nens intel.ligentment

Vam desenvolupar un programa online, per utilizar a les TIC, en el qual els alumnes reben durant un trimestre consells sobre activitat física, alimentació, coneixement del cos, gestió de les emocions, prevenció de les substàncies tòxiques i sostenibilitat amb continguts audiovisuals i editorials atractius produïts per l’agència.

Una plataforma online per aprendre a ser més saludables

L’objectiu és provocar un impacte positiu i mesurable en els participants i les seves famílies, professors i escoles a través d’una plataforma on, a més de jugar, aprenen.

iPad

La clau és connectar amb els nens intel.ligentment

Vam desenvolupar un programa online, per utilizar a les TIC, en el qual els alumnes reben durant un trimestre consells sobre activitat física, alimentació, coneixement del cos, gestió de les emocions, prevenció de les substàncies tòxiques i sostenibilitat amb continguts audiovisuals i editorials atractius produïts per l’agència.

2.200

alumnes

participants

5è i 6è

de primària

50

escoles

La meitat,

públiques

1.190

hores lectives

2M

d’impressions

digitals

2.200

alumnes participants

5é i 6é de primària

50

escoles

La meitad, públiques

1.190

hores lectives

2M

d’impresions

digitals

Ambaixadors saludables i
personatges il.lustres validen el missatge
i generen empatia.

A cada lliçó, l’ambaixador saludable explica la seva experiència i dóna un consell

als nens i nenes. A continuació, llegeix un conte protagonitzat per l’Àlex, en Sam i la Noa,

en Sam i la Noa, que superen diferents problemàtiques a través de l’aprenentatge.

Els partners ens ajuden a garantir que els continguts que hem creat siguin vàlids, pedagògics i integradors, a més de donar una major visibilitat.

Perquè cuidant els nens, cuidem el futur

Perquè cuidant els nens, cuidem el futur