Des de l’any 2006, Tomando Conciencia és la fundació de Bakery. La seva missió és crear i comunicar iniciatives socials per generar un impacte positiu en la societat.
Tomando Conciencia Schools
Inspirats en els nostres fills, hem creat un projecte per a tots els nens


Al 2017 va néixer Tomando Conciencia Schools, un programa escolar que utilitza les Tècniques d’Innovació i Comunicació (TIC) amb l’objectiu de crear consciència als nens i nenes de 10 a 12 anys sobre la importància dels hàbits de vida saludables i la sostenibilitat.

Des de l’any 2006, Tomando Conciencia és la fundació de Bakery. La seva missió és crear i comunicar iniciatives socials per generar un impacte positiu en la societat.
Al 2017 va néixer Tomando Conciencia Schools, un programa escolar que utilitza les Tècniques d’Innovació i Comunicació (TIC) amb l’objectiu de crear consciència als nens i nenes de 10 a 12 anys sobre la importància dels hàbits de vida saludables i la sostenibilitat.

Una plataforma online per aprendre a ser més saludables
L’objectiu és provocar un impacte positiu i mesurable en els participants i les seves famílies, professors i escoles a través d’una plataforma on, a més de jugar, aprenen.


La clau és connectar amb els nens intel.ligentment
Vam desenvolupar un programa online, per utilizar a les TIC, en el qual els alumnes reben durant un trimestre consells sobre activitat física, alimentació, coneixement del cos, gestió de les emocions, prevenció de les substàncies tòxiques i sostenibilitat amb continguts audiovisuals i editorials atractius produïts per l’agència.

Una plataforma online per aprendre a ser més saludables
L’objectiu és provocar un impacte positiu i mesurable en els participants i les seves famílies, professors i escoles a través d’una plataforma on, a més de jugar, aprenen.



La clau és connectar amb els nens intel.ligentment
Vam desenvolupar un programa online, per utilizar a les TIC, en el qual els alumnes reben durant un trimestre consells sobre activitat física, alimentació, coneixement del cos, gestió de les emocions, prevenció de les substàncies tòxiques i sostenibilitat amb continguts audiovisuals i editorials atractius produïts per l’agència.

2.200
alumnes
participants
5è i 6è
de primària
50
escoles
La meitat,
públiques
1.190
hores lectives
2M
d’impressions
digitals

2.200
alumnes participants
5é i 6é de primària
50
escoles
La meitad, públiques
1.190
hores lectives
2M
d’impresions
digitals
Ambaixadors saludables i
personatges il.lustres validen el missatge
i generen empatia.
A cada lliçó, l’ambaixador saludable explica la seva experiència i dóna un consell
als nens i nenes. A continuació, llegeix un conte protagonitzat per l’Àlex, en Sam i la Noa,
en Sam i la Noa, que superen diferents problemàtiques a través de l’aprenentatge.

Els partners ens ajuden a garantir que els continguts que hem creat siguin vàlids, pedagògics i integradors, a més de donar una major visibilitat.









